Recent twitter entries...

kisah ku dan kerja baru....

Di satu pagi yg indah..tiba2
"demi cinta yang melara...Ku rela menggenggam bara api...demi kasih.."
Bunyik tu ku rasakan dekat sgt dgn telinga ku.....Tetiba je rasa sedap plak suara aku pg tuh...kenapa ekk.....ahaks...owh sey...ti-pon antik ku berbunyik rupanya..

Sapa plak tipon aku ney...Kaco btui la...
Aku yg sedang mamai: hello (Dgn suara yg agak2 seksi di pagi hari..) ehem..ehem (adjust suara lu)..sapa tuh.....
Si penalipon aku: Hello.....muleh sy bercakap dgn Cik wawa (nama glamor aku la tuh..hehe)
Aku yg sedang mamai: Ya,sy,kenapa encik...da masalah negara ke...??
Si penalipon aku: Sy dr..tutttt...(tmpt ini tlh dirhsiakan...atas sebab privacy..) Cik msih bekerja atau belom?
Aku yg sedang mamai: (Bg seorg penanam anggur berjaya seperti aku soklan begitu amat la penting n sentive)...Melum lg en..awat haa....
Si penalipon aku: Owh ye ke......klu cm tu en muleh la dtg interview kt tmpt kami....
Aku yg sedang mamai:ok gak tu en...lusa saya p sana....
 (aku yg agak kebingungan time tuh..berfikir sejenak...bila plak aku da hntar resume aku kt compny dia....nama pun cm pelik jak...ah...pegi je lah...mana tau muleh dpt wit sikit habuan hari raye yg mulia nnti...)

P/s; nnti part 2 aku smbung cite di saat aku nk di temuramah@interview

Comments (0)