Recent twitter entries...

Kalaulah AKu KAya.............

Isk2...kalau lah aku  kaya......

Aku Nak beli Bulan.......
BOleh3...Boleh Ke....





Rumah aku tuh of coz mesti ada banyak tingkap..muleh tgok pemandangan di luar bulan...wuahahaha
Bila org tanya...nk kemana tu cik wa...Muleh la aku ckp tk ke mana2..saje jalan2 keliling bulan jap...ehekk..





Pakej dengan Orang GAji sekali Aku angkut p Duk di bulan tuh...
So sesapa yg rasa nk join g duk buln muleh la stat isi borang ye...




Cawan aku mesti buat dari diamond..walaweiii..gempak habes..tk men la mitamin2 suma tuh..(mitamin ka milamin...huh..get cnfiuss).
Paling murah pun rm 8 juta ar 1 gelas...wuahahaa...




Lau ada masa nk men golf...men atas bot ja(eh2..bot tk cukop besar...kapal laut...hahah)....sambil2 boleh mancing paus sekoq dua...hahaha




EH3...security pun penting jugak.....Mana tau..kot2 ada serang hendap ko....BAk kata pepatah...sediakan jet sebelum berjuang..hehehe




Kolam renang aku tk men la air2 klorin neh.....kan ku penuhkan dgn minyak wangi..amek ko..hahaha..chanel tuh...



Last skali..nk g holiday yg gempak3 jer..Wah2 siap bina umh tepi water fall tuh..alah bape sen sgt lah kan....duit aku kn bykk...



p/s :...huhuh....berangan je lebeyyyy...otak biollll..(T_T)

Comments (1)

gile jauh hg berangan...biol tahap maksima da hg skg ni...bahaya weh....aku sarankan cepat2 la hg kawen spy ilang kebiolan hg tuh....wakakaka