Recent twitter entries...

Sehelai tudung coklat...

Cehh...pegi jauh2 nek flight tunggang tebalik lawat Negara orang..just dpt tudung jer.....aisehhh....Dah alang2 g tmpt org beli la bnda yg unik sket..ini tudung dkt malaysia pun ada.....
&%&^$(*^_&_)(__)()=........




OOpppppppsss.....
Jgn salah tafsir atau menafsir pulak yer kwn2.....Aku bukn lah seorg yg di gambar kan seperti di atas...seorg yg tk berbudi pekerti atau pun mengenang budi..atau pun terlibat dgn budi si bloger boy tuh...(Motipp???)
Ni lau org yg kasik tudung tuh tgok..mau matik aku kena rejam dgn batu neh....budak tk tau bersyukur pulak jdi nya aku..huhuhh.....


Yang sebenarnye...Aku nk ucapkan TERIMA KASEH kepada en Bos kerana wlupun g outstation maseh lg dia igt akan staf2 dia yg 2 org neh yg tatau di untung neh...Bg aku tanda ingatan dia terhadap stap2 dia lebey tinggi nilainye dri hadiah yg di beri itu....kan33...


3 4 ari lepas...bos aku g out station..g ke bahulu..(eh2...silap..bahulu makanan...bangkulu bru btul.)
Tau tak bangkulu tu letaknya di mana???...Sape yg tau..duk seblah kanan..yg tatau duk seblah kiri...yg cnfius tau dgn tatau...lantak kau...(Motip???)..hahaha

Hasilnya..blik  je dia...di berinya kami sehelai tudung..Wlupun selalunya org lelaki neh tk pandai membeli tudung2 segala bagai neh....aku tetap trimanya dgn tabah dn rela...hahaha..Kira OK la tuh..hehhe...

P/s: En bos..nnti lau p out station lg..jgn lupa akan kami ber2 ye..ehek2......

Comments (0)