Recent twitter entries...

Kes TerKantoiii...........

Say Hi to ladiess......and Phiweeet to boys out there...hhahaa(gatainyaaa)..
Wah..mesti korang kagum sebentar dgn diri ku..sbb berjaya mengupdate blog ni tuk kali kedua tuk bln 4 neh...hahaa...klu x..nk letak 1 pun..mak aih..susah bebeno...
Jam sekarang menunjukkan pukui 11.32 mlm waktu di bangla...ngee...Banyak nyamuk wehh mlm neh..........
Aku tau la drh ku sweet kn..tp tkyah la nk wat gigitan cnta kt aku..p la cri mgsa len...Terbang p kot blah2 negeri len pulak..syohhh..syohhh...Kl ke,,,sya alam ke...byk lg pot yg menarik tuh..hahaha..

Ahha...takmau melalut..mlm ni nk cite pasal kekantoian aku atau lebey elok di katakan kemasinan mulot ku......
Mesti korg heran..aku kantoi pe bende...kan3....(Sila angguk wlupun krg sbnarnye tk heran lgsung pun pasal aku neh..huhu)
*tangan masih menggaru kaki tangan yg gatal2 dik dikerja kn nyamuk sebentar td....
Adakah aku kantoi kena tgkap dlm kebasahan???..oh tidakk....2 3 ari ni panas sentiasa....
Adakah aku kantoi dgn tuk misai cam cita dlm gerak khas tuh??..haisshh..aku kn pemandu berhemah..mn mgkin kantoi itu kan..heeee..
Adakah aku kantoi ponteng skolah....x logik la kan..ahhaah..aku kn terlalu muda tuk ke skolah blik..haha
Salah3...suma tekaan korg salah...Klu amek exam ni..dh lm ggl....hahaha

Okes3....meh aku cita aku kntoi sbb pa...

* tgan masih lg aktif menggaru di sana sini.........Sapa2 da snpang gajah tak?

Cita dia camni...pada suatu hari..(cewahh..cam cita sang kancil pulak..heee)..
aku dah plan baik punye dgn membe ku..nk cuti pada ari yg sama....Kita org plan nk g survey tempat neh..saje la nk tgok2...
Bila tiba time yg di ttp kan...kita org pun begerak ke tempat yg hndak di tuju...
Sambil dlm pjlnan tuh..Aku pun dgn slumber nye berkata:::
Aku-Wei..kita p tmpat ni..wat nya jumpa dgn bos, x pasal je..hahaha..
Kwn ku - HAishh...dak kot...lgpun jauh kita mai nehh...msthil la nk jmpa...
Aku- A'a ek...depa da byk lg keja len nk wat kan...hehehe

Sekeluarnye kami dri pada tol..(ade ke sekeluarnye dlm kamus...hehee)..Aku pun tgok la cermin blakang..
Kmdian ak nmpk sesuatu...
Aku- Wei..lau x clap mcm 'AEN 3456' je tuh...cuba ang tgok sat blkg kita...
Kwn aku - Ha'ah..Btui la wei..AEN la tuhh....

Dlm duk sebut..tiba2 boley muncul keta bos aku blakng kami...What a coincidence (btul ke aku eja..haha)..
Dlm byk2 tmpt..akhirnya dkt highway bertemu...
Kmdian siap tipon tnya lg..kami nk p mn..huhuhhu..Motip?? nk siasat la tuh pa kmi 2 buat.haha

Itu je la nk cite nya..hahah..kekantoian dgn bos je..haha

* kekantoian tu bukan la perbuatan yg tidak elok..cuma aktibiti mmbuang masa je..hehe

Comments (0)