Recent twitter entries...

Kesian Dekat Boss.........uhhuhu...

Muahaha...boley pngsan korang tgok aku dpt update 2 new post dlm 1 mlm..haha..
Nak Wuat cam na...bile time da story n mud bek la cpt2 aku tulis kn...kan dh mls..berkuap je dlm otak aku neh..nek bekulat siap..hahaha

Hah??jam dh kui 12 mlm wktu Pasta...kena taip2 cepat2 dan seringkas mungkin..takut mengalami kejung otot mata dan serta merta membatal kn niat tuk menaip dgn lanjut dan akan membuat kn emosi terganggu lalu trus masuk tido tnpa mengucap kan gudnite terleby dahulu kepada korg suma..haishhh..nonstop pnya ayat..hahah

Kemarin aku dh di asign kan tuk wat slide plan perancangan  tuk pembntangan dpn custmer..
GIlo ar mlsia...Esok nk present..ari ni bru nk bgtau suwoh wat slide...huh..klu sikit tkpa...akibatnya tpksa berOT kt ofis tu smpai mlm..huh~~~~sigh..

Akhirnya..stlah berhempas pulass..berjaya la jgak mnyiapkan nye...

Ok..td pg...bos ak pn pegi lapresent dpn custmer dia...Aku tk ikut pun..mls..aku serahkan pada yg pakar je..hehehe

Time diorg xdak tuh..smpt la aku berfb skejap..ewah..siap le lawat paris sejam dua..haha..kmdian smbung men gem pulak..haha
* sepatut nya kena g cari sale..tp ak mls..jd duk ofis je spnjg masa..hahaha bgus pnya stafff..

Then, ari ni aku blik la mcm biasa..mls nk OT..sbb xnk la di kata kn mkn gji buta pulakkn..hahaha...
Kmdian..time aku duk lepak2 tgok adamaya..bos aku call..

Bos- Hello...Dah blik umah ka??
Aku- Ya En...dh smpai umh pun..( Dlm hati...x kuasa nk duk ofis lm2 aih..)
Bos- NI nk tnya sikit...SLide tu sapa yg buat..
AKu - (dlm hti dah dup dap2..)..Sy wat en..awat..depa complain ka???
Bos- Kamu ka yg wat?? nada agak terkejut...(dia igt aku tkleh wat keja lain ke hape??)..Depa kata bguih..lengkap slide tuh..CUma...
AKu-(DLm hati ada berbunga riang..siap berdondang syg lg..hahah)..CUma pa bos??
Bos-Sy sedih sikit...
Aku- Awat sedih pulak..depa mrh en ka??
Bos- Awat kamu x msuk kan nama sy skali dlm carta tuh..sy ni tk terlibat ka??
Aku- Alamak??Isk...dlm byk2 mcm mn la nama en yg tertggall....
BOs- Ksian kt sy tau...sedey neh..depa suma heran sbb pa nm sy xdak..mcm x pntg ja sy neh..
Aku- uhhuh..en..maaf le..sy terlupa nk msuk kn...tu la en..en jrg sgt msuk ofis..sy dh lupa dh kat en..(dan lg duk loyar buruk...)
Bos- tkpa la..sj la nk bgtau tuh..len kali jgn lupa noh..
Aku- Baikkkk..

Tu la..Manusia tk terlepas dri melakukn kesilapan..aku pn tk perfect..tp kita bljar dri kclapan...tuk membna kejayaan..ewah2 smpt bermtvaci lg....hehe

*TENGOK!!!! kan aku dh kata..dlm nk tulis cpt2 dh ljak wktu tido aku...dh pukul 12.20 pagi..cmform la esok liat nk bgun..wuahhhh..mls g keja esokkkk............

Comments (0)