Recent twitter entries...

jemputan open house...

ahad lepass..aku tlh di jemput tuk pegi open house bos aku yg wat...
sari seblum tu lg bos aku dh pesan kt aku...cam gini la lebey kurg pesann dri dia..
bos: esok kamu dtg umh sy tau,,dlm kul 10 tu kamu pegi la...jgn lupa pki bju raya yer...
aku: dgn lemah gemalai santun berbudi bahasa sambil tersenyum kambing berkata baikkkkk..(mkn free sape nak tolakkn,..jimat mkn tgah ari aku..ngeh..ngeh...)
Ke esokkannyer..aku pun siap la tomey2...(ngalahkan tuan rumah plak..hahaha)..pg2 tuh g ofis lu...duk sowg2..(member sowg g cuti)..dlm kul 1.30 tuh bru g mkn kt umh bos bersama member aku sowg yg bercuti td tuh...time tu tak la sesak sgt....bole la mkn byk seket..ngeh..ngeh..
igt kan lepas mkn tuh nk chow blik ofis la....tup tup..bos suwoh g amek brg plak kt k.muda....
So aku dgn hepi nye stuju aje baikkkk..mklum la jln jauh sket..sape tknk kan...tp  aku jd co pilot jer..member aku yg drive..(maklum la ...terer sgt bwak keta neh..hahaha)...
Dah pas amek brg thu..kami smpi lebey kurang jam 6.30 pm wktu di Malaysia,  kmi sggah umh bos skali lg untuk antar kete sekaligus menyantap untuk sekian kalinye...hahaha..keje makan je aku...ngeh ..ngeh...

p/s: best makan2 neh....ader sape2 lg nk wat open house...jmput2 lah aku neh....ngeh...ngeh...

Comments (0)