Recent twitter entries...

kisah ku dan kerja baru part 2

hahaa...dh agak lama x update blog..
bukan per....encek ilham x muncul2 depan aku...jd tkleh la nk update...

aku rase ini adalah masa yg sesueiii untuk menyambung kembali cerita aku yg tergantung x bertali dulu..hehe
alkisah begini.....

Tiba lah hari yg aku tunggu2, iaitu ari untuk di interbiew oleh si encek interviewer..
tp mslahnya aku tatau mna tmpat encek tu berada...

Setelah aku meneliti dan membelek alamat tuk di interbiew tuh..aku maseh runsing n pusing..

isk...mana la tmpt neh..tk penah aku dgaq dlm kamus hidup aku neh...hampir2 mau tipon bomba bertanya kan tmpt yg sebenarnya (gimik semata2....heheh)..

tak disangka2...jeng..jeng..jeng...(sound efect sketz)heehe...akak aku yg memahami kerunsingan dlm pala otak aku yg tk berapa serabut neh...menghulurkan bantuan...(bkn bantuan pernafasan ye..hehe) untuk mencari tmpt tu bersama2...

pueh jgak la kami melilau2 tmpt yg di cari2 tuh..akhirnya ketemu juga.........alangkah terkejut  beruk aku......
mcm tk caya pun ada gak....!!!!

p/s...pa benda yg buat aku terkojut smpi cmtu skali..nnti kan lah smbgannya bila aku sng..hehehe