Recent twitter entries...

aku cam superhero.....

pesal tajuk aku tu semacam jer...hahaha...adakah aku telah menyelamt kn nyawa seseorg..tidak2...bkn2..jdi pa motif aku wat tajuk cam tuh....okes2..meh nk story telling sket..heheh...pki tali pinggang keselamatan siap2 ye..kita ak melepas sekejap lg..hahah..bkn pe....keselmatn amat penting...sbgai backup masa depan..hehe

ooppss.....brekk jap...tercross over the limit plak...hahha...okes back to the story...

cita dia camni la lebey kurang tolak tambah cmpur bahagi darab....pagi tuh ujan lebat sesangat2....nak mangun mandi pun termalas rasanya...nk sentuh air lg la mls berganda2..huhu...kenapa la kita kena mndi ekk....nak mndi air pnas kang rasa cam ngada2 plak..dah tua pun mseh penakut air plak..huhu..jdi ku terpaksa la mndi air biasa je...anyway that not point of the story mory tadi...saje je wat sbgai appertizer..hehe( btul ke aku eja tuh..hahah)..

Pas dah siap2 nk g kija tuh...ujan mseh lg turun...aisehhh..camno nk g keja neh.....aku neh tk suka dtg keja lmbt2 neh...(chewahh..pekerja cntoh la kunun..hahah)..sambil duk nunggu tuh smpt la layan katun pink panther jap...(bkn nk tgok ..tertgok je sbnarnye...cover line2...)dah hbes katun ujan mseh lg tk benti2...

Jadi aku pun amek keputusan untuk redah je ujan tuh..(sy yakin btul..saya kunci kptusan itu..ahaks...).
Jadi..(brapa byk jadi daa...)..Aku pun mula la mnyenteng sluar aku..(nk elak basah la kunun...heheh)..
Pastu menyarung kn perisai aku untuk elak ujan..(bju ujan ye adik2...)..Baju ujan aku ni satu hal...besarnye mengalahkn tuan empunya diri..cam gaban...klu sarung anak gajah pun lepas neh...hahah..

Motif pki bju ujan adalah kerana aku g keja naik motor ye..(untuk mklumn sesape yg mseh tatau aku keja nek moto)..Jadi bila dah pki bju ujan tuh....sepanjang perjlnan tuh...mengerbang je keja si bju ujan neh....Dah jdi cam superhero nek moto plak....Cam nk g slmatkn org pn da gak..haha...(Biar besar asalkan x basah..hehehe)..Nseb bek la aku neh jenis slmber derk...(org tgok pun wat kering je...huhu)..

Jap2...di kesempatan ini aku ingin mengambil kesempatan tuk marah pmndu2 kereta yg lgsung tak mengambil peduli perasaan pmndu kerdil sperti aku neh..(huhu..Dah tau ujan..bwak le slow2 sket....Ni lopak air kedabak punya besar pun diorg tk nmpak..akibatnye...air terpecik kena muka aku...rugi je tempek bedak kt muka aku...huuhuh)..

Akhirnya,,,,sampai gak aku kt ofis..wlupun lmbt sperti biasa...Tp sia2 gak pki bju ujan...ttp bsah gak...huhu..
Tp x byk la.....

P/s: Hujan itu ujan rahmat....jgan mengungkit naik jongkang jongkit sambil mkn kueh bangkit..hahaha

Comments (2)

tuh tanda2 nk suwuh hg beli keta cepat tuh weh....xkn xphm2 lg...asek ujan ja..... :P

weh la weii...
hati ni mmg tergedik2 dah nk beli..
tp sabaq sat dulu...aku tamau terburu2 dlm mengejar sesuatu...chewahh