Recent twitter entries...

aku,kereta dan ......

wah..cam nama tajuk filem plakkn...hahaha
today aku nak cite pasal ak and kereta..(bukan kereta aku ye..mseh blum cukup wang tuk beli sendrik...huhu)
Semenjak dpt lesen bln  4 dulu nun...aku rasa2..tak pnh lg la berkesempatan tuk bwak kete...jdik lesen tu smpan wat tukun je la.....jd bila dh tk praktik...compem2 la aku jdik neves pretty ugly la bila nak bwak...
Asal bos tanye je...dah bole bwak kete blom..aku senyum je ...tk yakin le sebnarnye...
Aku bukan pe...klu kete aku sndri aku tk kisah...klu lggar pe2 pun aku tggung sendrikk...ni kete org aku taknak la...nnti pe2 jdi ak gak yg syusah...(btul tak..2x)
But one day tuh...bos aku suwoh aku parking kete msuk dlm kwasan ofis..(parking kete je pun...)..aku pun dgn yakin le jwb baikkkk....
Msuk2 dlm kete tuh...serta merta darah gemuruh aku sampaii..(cam lgu gemuruh faizal tahir tuh...)...blum lg start kete tuh....hehehe...nsib bek la org tkdak time tuh...bape kali mati aku tatau la kete tuh...walahal nk parking je pun...truk tull laa....selepas berhempas pulass akhir nye kete tuh pun bjya di parking...kuar2 je dri kete...dh jdik cm org tua dh aku rasa...ketar sluruh badan...isk3....aku pun heran awat la aku tkut sgt bwak benda alah tuh...

Today..aku mengoferkan diri dkt kwan aku tuk bwak kete..nk g setle kn urusan yg perlu di setle kan...(ayat tunggang tebalik..)...mcm biasa..serta merta gemuruh tu bertandang di jiwa ku....huaaaa....tensn tul aku dgn diri ku ini....nsib bek gerak gak keta tuh..kiki..wlupun slow je aku bwak..hehe...

Comments (4)

ngeh2..

ngeh2 lg...

ish ayat tunggang terbalik...xpaham aku...tp yg lagik aku xpaham ni mcm mn hg bleh takut nk bwk keta...dlu "eksyen" je lebih, wawa la mn takut...ckp slalu bwat pa nk takut, kacang ja...tp alih2? aih pelik...mn p wawa yg dlu...hahha...ckp xserupa bikin...poooooooodaaaaaah...

hahah fakta memang kelakar.. bab air sirap.. air masak tu.. haha nice one