Recent twitter entries...

rmainye pakar bedah.........

wah3..tajuk cm suspen je ek..haha...nape aku tulis tajuk cmtuh...sesaje sbnarnye..hhahaha
ni semua penangan selsema cik bab la neh.....hbes semua pakat jd pakar bedah...
ari sbtu tu aku de konvo kt uitm syah alam..(bg kredit sket kt uitm tuh..hahaha)..
that day...kita org dipaksa n terpaksa memakai tutup muka seblom msuk ke dewan....dan melalui byk gak la rule diatuh...udah la kena beratur panjg...panas lak tuh..tp pa kn daya..demi kesihatan penduduk tmpatan...tpksa la pakai gakkan...
mls nk taip byk...ni la step2 yg aku tpksa lalui sebelum mndpt kn segulung ijazah.......mncbar tulll...

1.bgun seawal pagi yg mungkin...motif..(aku nye sidang pgi yer...)
2.siap comey2..mklum lah..jdi tontonan umum la kn sari tuh..hahaha...
3.expidisi mncari jln ke uitm.....aku tk arif jln2 kt situ yer....
4.dah sampai...tpksa park keta kat padang kawat...pkgat tk kasi nek dgn keta..uhuhhu..pakgad kejam...
5.tunggu bas sampai plak...time tunggu tu..jumpe la plak member2 lama...salam2 cium sana cium sini...nek bas...hehehe..
6.nek bas rasa cm nek roller coster plak...tpksa mendaki bukit yg bersimpul siul....eh..eh..betul ke aku tulis tuh..hahah
7.dah sampai ..tkpaksa nek tangga batu plak..adeh mak..malesnye...
8.penin2 cari tmpat nk start msuk dwn..(pasal time rptai tk pegi..jd ilang punca la..hahaha..)
9.sempat plak bergmbo sekeping dua sblom cri dewan...time neh...make up tk cair lg..hehe..
10.kena nek tangga lg..uitm neh mmg byk tgga....bule kurus aku cmneh..haha...
11.benti kt satu tmpat...pakai jubah dulu...tpksa cri org...tk tau cmne nk pakai cr yg btull...
12.bergambo lg skeping dua seblum msuk dewan..
13.kena beratur pulak panjang2..ikut turn...aku punyer no 355...rsa nk tercabut gk ar kaki ku ini..
15.sambil beratur...ader pkcik dtg bwak cm alat kesihatan gitu...dtg die duk tembak3 dahi org..then sowg lg kt blkang letak stiker kt bahu aku...(tuk keselamatan le tuh...seselma bab cik bab la katakan..)
16.smbil beratur..betgmbo lg sekeping dua..
17.kena basuh tgan pulak seblum msuk dwn..siap bg losyen tuh...wah..wah...topeng pun kena pakai gak..
terasa la cm doc bedah jap time tuh..hahaha
18.Msuk dewan..cri position..duduk..buang topeng tadi..fuhh..lega...
19.Tunggu ketibaan naib cnselor..dah sampai...bru mula acara.
20.nynyi lgu negara ku..bagai suma la..
21.start penympaian....neves bgai nk jatuh jntung neh..padahal nk nek tu tm smpai  5 saat pun..
22.blum smpai stgah..mula start mngtuk...wuah...mguap 4 5 kali...terlelap seketika..kroh..kroh..
23.eh eh..time aku nek pntas dh neh...neves..neves...
24.jalan..cover ayu...senyum sket kt neb cncelor..terima srol..tk sempat kenyit mata...tpksa trus kn berjalan..kasut nk tercabut plak..cover lg...turun stage..fuh...lega..
25.duduk blik tmpt tdi....start mngntuk blik.....lamanye kt dlm tuh rasa...
26.dh hbes pympaian..nyanyi lg semua lgu bagai...
27.hbes acara....semua mula menderu kuar..tk der nk ikut line dah....yahooo...
28.kuar cri member2..nk bergmbo kunang2an..
29.lari sana..lari sini....cri member2...pas dh bgambo...pnjat lg tangga..nk g hntar jubah plak....
30.setle suma....nek bas..then g kt keta...balik...

gitu la serba ringkas sep2nya...(ringkas ke..hahaha)

p/s..step no 14 aku tertinggal plak..haha sajer je aku wat cm tuh,...(kaedah nk cover line tuh..hahah)

Comments (0)