Recent twitter entries...

ada sedikit kebahgiaan...

cewah..cam poyo je kan title dia..haha
Ari ni aku rs bhgia..sedikit je la...sbb my lptop dah ok....Setelah aku berhempas pulas untuk mengOK kan dia kembali..(boleh ke guna ayat cmtu...)
Itu pun hamper2 kesabaran aku mau ilang gak lak..sikit je lg nk cium dinding lptop tuh...
Punya la liat nk fmtnye pun...Nseb bek la aku punya kecekalan yg tinggi..(chewahh..kredit untuk diri sendiri)..
Nk fmt ni bkn bole lmbut2..kena kasar2 sket..Korg tau..Aku siap basuh cd windows tuh dgn air sbun lg byk kali sebb lptop x mau loading...cubaan pertama...GAGAL....
Lptop tu eksyen dgn aku ni....jd mlm semlm aku tido dgn keadaan geram terhadap lptop tuh....
 Today..blik je keje...trus aku proses skali lg...
Seperti biasa...mula dia ok je...smpi haf jln..dia stuck...arghhh..tk full load lg....
AKu pun cm biasa,kuar kn cd,basuh2 sket...sental dgn sabun...msuk kn blik dlm lptop...cntinue....dia gerak sket...stuck balik...Aku pun ulang benda yg sama ulang2 kali...HAhaha..las2 siap fmt...hahhaaa..puehh ati ku...
Degil2 lptop tuh..akhirnya twas gk di tgn aku..ahhaah...Itu la padahnye guna cd pirot...hahaha...kan kena mndi byk kali cd tuh...

Sebab pe aku bhgia sket je...Sebab lptop aku kosong dah...from hero to zero..chewah..kena ltk blik sofware2 kejadah suma tuh...itu yg mls sket...

P/s:Amaran,amalan membasuh cd tidak digalakkan yer...hahaha....hnya untuk org yg tk berapa nk syg lptop dia boleh la wat cm tuh...hahaa

Comments (2)

komen aku:

1) laptop tuh degil cam tuan die...

2) lenkali bsuh cd tuh dgn clorox bleach, cnfirm skali je...xyah bebanyak2 kali...

3) bila da bjaya tuh kena la bg reward kan..so ape kata hg bg reward kt aku sbb tolong meniupkan angin2 kesabaran kt hg...kalo x sbb angin kesabaran aku smp kt hg, cnfirm laptop tuh da arwah..(motif ayat ini- nk suwuh hg blanja bila aku blk ry aji ni. hehhe)

ceh...
1) lptop tu bkn degil la....cuma liat sket je..hahaha

2) ikut kn hti nk bsuk guna wshing mchine trus...tp hti aku tkmau ikut plak..huahau

3) aku hadiahkn sebakul ksih syg ckup la sbgai tnda penghargaan..kekeke