Recent twitter entries...

bengang..bengang......(*x*)

Mlm2 bta neh..aku rasa bengang sangat....arghhh..tensi3...
Bukan bengang dengan kekasih ati...bukan juga dgn teman2,,mau pun juga dgn si akim penyanyi lgu bengang tuh...
Aku bengang dgan lptop  aku....dah lama tk wat hal..tiba2 hari neh....mcm2 hal plak dia....
Punya la byk virus yg aku ternak..sampai nk restore pun dia dh tkmau...nk shut down pun tkleh...
arghhh gerammm...
itu tkpe lg..the worst part is...dia tk kasi aku msuk internet. (T_T) ..arghhh..itu salah satu anasir2 jahat yg cuba memutuskan  hubungan aku dgn dunia tnpa sempadan..owhh..tidak.....
Bila dh jdi thp kritkal cmtuh...lptop tu kena la bwk icu....nk bg cpr dh tk jln dah....leceh tul la nk kena format2 neh...
Itu tkpe g...nk install segala software2 kejadah tu yg wat aku btmbh mls tuh.....geramm2.....

So..aku nk tanya korang.what should i do?
a) Campak je lptop tu kt tasik...wat tukun....
b) Beli je lg 10 bijik lptop...Aku kn byk duit.....ngeiiii..tensi3
c) Ngorat anak tokei kedai komputer/tokei tu pun bole gak...Klu rosak 1,masih ada lagi sejuta..
d) Biar kan je lptop tuh koma seumor hidup....stop men gem n internet...owhhh..tidakkk...itu tk mungkinnn...
e) Format lptop sendiri  or hntar g kedai berdekatan....
f) Guna ofis pnya lptop untuk berinternet..Bos tau neh mampus aku..ahhahaa
g)  Kesemua di atas...
h) Berapa banyak pilihan daaa....

p/s: Naseb baik la kakak aku pnyer lptop mseh ada....bole gak melepaskan rindu ku pada si lptop..uhuuuhuhu..

Comments (4)

Alalalala bengang ke??
adehh ngn laptop pon boleh ey
nak luahkan prasaan..
nak cube jugak lahh..

Apa yg patut anda buat..meh sy tulun jawabkan..ngee...
a) Campak je lptop tu kt tasik??
-ish..x leh2..pencemaran alam
namanya 2..ingt!!`manusia mati
krn sampah` *senior sy yg ckp,
bkn sy..
b) Beli je lg 10 bijik lptop??
-Klu 1 bjk laptop rega dia 2000
10bjk mknanya 20000..ish 2 da
bleh bukak kdi laptop..bek
bkk kdi laptop jer..
c) Ngorat anak tokei kedai komputer??
-ermm..klau dia b`kenan,klu dia
x b`kenan,cane??
d) Biar kan je lptop tuh koma seumor hidup??
Jgn!!!sian laptop 2..dia pun nk
gak lihat dunia..heee
e) Format lptop sendiri or hntar g kedai berdekatan??
-cam bgus gak idea ni..nk lg
klu kdi makup rega smpai 100!!
~~menangis~~
f) Guna ofis pnya lptop untuk berinternet??
-Ide yg bernas..!! ~pants dan
tuntas~ bos mesti igt anda
rajin bekerja dan x smpai
setahun anda mesti di naikkan
gaji..heee
g) Kesemua di atas??
-pilihlah mana 1 t`baek...!!
h) Berapa banyak pilihan daaa???
-sume d tgn anda..heeee

aku sokong idea no 1 tuh...
disebabkan hg bkira nk format, ape kata hg buang je...pastuh cilok kak hg pny...hg kan adik kesygn...maklum la bongsu...
:))

pe kata just format je laptop.. bg kt i.. upah rm30.. smue pe yg awk nk sy installs kn.. yg terbaik lgi terbaik.. yeah..!!