Recent twitter entries...

Serba tk kena...

Aku tatau la..ari ni mcm2 benda blaku kt aku..mybe today is not my lucky day kot...dri start msuk keje aku dh tensi...semua benda aku wat mcm tk kena ja...wat happen*&^&^...

ok my aku list perkara2 yg wat kn aku rs diri aku mlg ari neh..huhuhu
1. Semalam enset wat perangai..tk dak line..igt kan maxis probs...but somehow i notice that its come from simcard sndrikkk....demmmmit...langsung tkleh nk contact org or trima msg...pg ni mai ofis..cek2 dgn member..rupanya simcard aku rosak...igtkan enset aku yg wat hal...tp time aku tau smcard aku yg rosak..aku dh tersempat membuat aksi akrobatik la dkt enset aku tuh...hampir2 masuk dlm laut selat tebrau dah enset tuh...so till now..its still not working..so sapa2 pun tkleh nk hubungi aku atau pun wat hubungan sulit dgn aku..wuhaauhauaa...padan muka aku....

2. ok..pas enset,aku cita plak pasal komputer ofis...pa yg membuatkan aku bengang...aku nk print invoice..tp tk terprint pun ...ngeiiii..setelah di cuba berkali2. ..still not working...aku dh garuk3 kepala aku..pikir pe plak la masalah printer neh...aku tnya member aku...suwoh dia try print guna lptop kt tmpt dia....dengan semudah abc jer kuar la ketas yg nk di print tuh....argghhh...so...wats wrong dgn kompter neh....ada skru mn2 tercabut kah......

3. then cita dikembang kan pulak dgn customer sowg neh...aku try cal ofis tkdak sowg pun angkat...
dari semalm lg...smpi ari neh..tk de org nk angkat phone..udah le urgent...Diorg igt aku ceti hrm kot..smpi tkut nk angkt phne..hahaha...peh tu aku tipon enset org tuh...pun tk angkat tipun gak...neb  bek la dia pasang lgu...tk la boring aku menalipon...huuh....bila aku tnya akak yg ssowg tuh...dia ckp org tuh memg cmttuh...jrg angkat.phone....what????? spesis tk angkt phone pun da ke kt duniawi neh...mcm2 pesen....then until now...tk tau cmner nk hubungi dia tuh...hmmmm....

4. Next..my bos suwoh g survey kedai chemical dkt pekan baru....aku pun ok je la...mula nk g dgn member neh...then tk jadi plak...dia kena g kulim...aku nk ikut...bos tk kasi pulak...(T_T)..Jadi kena la p sowg2...
Mase nk kuar dri ofis...secara tk disengajakan..aku dh terrrrlanggar pagar..hhhuhhu...udah le naik keta bos....calar le kt bumper blkang...adesss...mcm mn ler ble terlnggar pulak....nseb bek bos tk marah....

5.Sambil membawak keta dgn reputasi yg sudah tercalar sbgai pemndu berhemah..aku pun meneruskn journey ku mencari2 kedai yg di kehendaki....Cari2 bole pulak termsuk salah jln..aiyoo...org dpn aku dh wat muka bengang semacam.....aku wat muka dak2 mcm tk besalah gitu..hahaha..itu tkpe lg...pusing3 dkt 5 6 kali...tk jumpa2 kedai....then aku decide parking kt 1 tempt,nk sggah kedai yg biasa aku pegi tuk beli brg2 ofis...Aku jalan3 3 4 kali..tp bole tk jumpa kedai tuh....aku btul2 pelik..sdg kn ari tuh ak cnfident kdi tuh mseh lg disitu,,,..aku dh cm org stgah gilak kt situ melilau2 cri kedai tuh..tp tk jumpa...wat happen tu my eyes...tiba2 bole ilang kedai tuh...las2 singgah bilion beli kt situ...wlu pun mhl dri kedai tuh....Aku mseh lg konfius...mcm mna kah aku bole tk jmpa kedai tuh.....itu satu misteriii.......

Setakat tgah ari itu saja la perkara yg berlaku....aku igt balik nk mndi bunga la.. uhuhuh

P/s..nk kena g jps pulak....apa2 pun..mkn dulu..ahahaha

Comments (1)

hey kamu..salam singgah!

nice blog babe.

neway selamat ari raya haji..dok korban apa taun nie?

saya mengorban lemak.hehehe.KONONNYAA..

keep in tach!